Ella & Olivia -

Skolfoton suger :(

Annat som inte gick sådär överdrivet bra i skolan i fredags förutom engelskan var skolfotot....

Det var ganska många som inte var med på fotot för att tiden vi hade fått var precis i IV-valet. Det roliga är att vi först fick en tid, som också var mitt i IV-valet och då skulle vi få en ny tid för att undvika det. Den nya tiden var EXAKT lika som den förra. Bra där!

Iallafall. Skolfotot. Ja. Det är någonting med skolfoton, JAG BLIR ALDRIG BRA. Men den här gången tror jag faktiskt att det var fotografens fel (hahaha) för att de var ganska många som blev missnöjd.. Hon tog typ underifrån? Tack som fan för den hörru.. HAHA och så fotografen ba:

- Ja, sitt sådär, fast räta upp ryggen lite och vänd ansiktet hitåt.
- Okej, typ såhär eller?
- Ja. Och så säger du *gör till rösten* "godis"!
-.......Va?

Så tog hon kort. Blev nog skitsnyggt, japp.


Mmmm typ sådär såg jag ut. (inget skämt) Lär ju inte ge bort fotot till släkten iallafall..


Ellzor och jag i förrgår typ. Och charlie. Hans armar eller vad man nu säger ser ut att vara ganska långa. Typ FÖR långa.



/Olivia. Uppenbarligen. :)::):):)


PS
Kent och Lars Winnerbäck är verkligen sjukt bra. Fast i  torsdags sa en i klassen att Kent är emomusik och Lars Winnerbäck va bara depp typ? Tror han sa så. Fan vad inte sant :(


Och snälla, finns inte mina grejer hos NÅN???? Vars är dom då..


Kommentarer
Postat av: Astrid

Kanske ben? wtf

2010-10-03 @ 17:31:56
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: OLIVIA svarar

Nääe, gör man? Dom har väl både armar och ben? Armarna närmast huvudet och benen längre bak..?

2010-10-03 @ 18:15:00
Postat av: V

Mannen talar sanning. Vem han än är.

2010-10-03 @ 22:24:21
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0