Ella & Olivia -

3 saker jag har tappat

Alltså vafaaaan. Jag hade ett svart linne, en skjorta och en parfym i en väska och nu är innehållet borta?
SÅÅÅ, om någon har sett till detta så säg till mig, snela.

Svart linne från Gina tricot.


Skjorta "Shin" från Edwin.


Och så en parfym som nästan ser ut som den där Ella håller i (nytagen bild btw). Det är en röd flaska, fast lite större och så inte Amor Amor som den på bilden är, den jag har tappat bort är bara något plagiat av Amor Amor, hahaha billigt är bra.


SÅ SNELA om någon har nåt av de hemma hos sig som jag har glömt så äre mitt och jag vill verkligen ha igen det....  Fast nu när jag tänker efter kan det också ha varit så att en svart kjol och en svart tunika också låg i den där väskan... Ser ut typ såhär:

Gina Tricot för typ hundra år sen och sen HM.


Oj, kom på nu också att min mössa jag köpte på storsjöyran är borta. Ser ut såhär:


Carlings

Misstänker dock att min bror har tagit den för han har en likadan tydligen, men han säger att det är hans. Lustigt bara, att när jag upptäckte att min var borta hade han en likadan precis. Hmmm..
ÅÅH, vars är allting... Hahaha ingen koll..


/olivia

Inser nu btw att rubriken inte stämmer riktigt.. 6 saker jag har tappat*****
Men iaf. HJÄLP MIG ATT FÅ TILLBAKS MINA SAKER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0