Ella & Olivia -

engelska suckar

Jag hade engelska muntlig "redovisning" idag. Alla skulle välja en musikvideo och sen prata om den och jag hade valt Hello Saferide - Anna.

Här är den, kolla på den för... Ja.. Den är bra:



Jag sa bland annat att jag tyckte att det var en glad video och att Jag tyckte att det var ganska uppenbart att tjejen var mer kär än vad killen var.

När jag var klar började min engelskalärare svara emot mig och sa att han inte tyckte att det var en glad musikvideo, att det inte var uppenbart att killen var mindre kär osv, vilket hade varit helt okej, om det inte vore för att jag var den enda som fick nått sånt där mothugg... Fick därför sitta där och diskutera, och med engelskatal som mig så är ju det inte direkt favvosysslan.......

Hmmmm ja, blev lite irriterad men annars så gick det nog ganska bra. Tror jag. Men så är det ju alltid. Jag tror alltid att alla prov och allting går skitbra, men det är ju inte alltid så fallet är.... Värst var det när jag trodde att jag skulle kamma mvg på ett prov om planeter men fick ig. Vilket jävla skämt... Får höra det typ dagligen av Isabell, skoj.  Har dock gett upp drömmen om vg på ett matteprov, har insett sedan länge efter att bara fått g på alla att det inte kommer hända :(:(:(

/olivia *pLuggIz*

Kommentarer
Postat av: Alexander

Såhär ska det låta:



http://www.youtube.com/watch?v=qTvNcDX0lQs

2010-10-01 @ 21:54:50
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/
Postat av: Olivia svarar väl här då...??

Satan vad ballt. Fast jag gillar originalet bäst

2010-10-01 @ 23:41:03
Postat av: amanda

hallå den är ju assorglig och jättehemskt. Din lärare verkar suga.



Sv: Det bästa med att köpa kläder second hand är att dom är så bra att sy om! Lär dig det tycker jag, är inte så svårt och jättevärt i längden. Efter som att jag är typ storlek XXXXS så är alla kläder jag köper för stora :(

2010-10-04 @ 14:02:46
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0