tack 2011 för allt jag fick

hej 2012
jag har väntat på dig
mormor, ser du mig ovanför trädtopparna
solen tar min anda när den går ned där i väst
den smälter snön och jag lever i en
overklig verklighet
jag är inte van vid detta,
att nånting dör
människor förändras
men det är dags att börja nu
nu börjar jag om
jag vet att magin sker på natten för
på morgonen ser vi någonting nytt
för mej har det liksom stannat
datum ändras och timmar går men
jag väntar fortfarande på något
som aldrig verkar komma
2012
jag har väntat på dig
2012
hej 2012
jag har väntat på dig
.
mormor och min ängel, ser ni mig ovanför trädtopparna
solen tar min anda när den går ned där i väst
den väntar på att få smälta snön och jag lever i en
overklig verklighet
.
jag är inte van vid detta,
att nånting dör
människor förändras
men det är dags att börja nu
nu börjar jag om
.
jag vet att magin sker på natten för
på morgonen ser vi någonting nytt
för mej har det liksom stannat
datum ändras och timmar går men
jag väntar fortfarande på något
som aldrig verkar komma
.
2012
jag har väntat på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0