bästa tjejkompis

Allt står still. Livet i allmänhet rör sig inte alls lika mycket som för ett år sedan och det gör mig absolut ingenting. Men jag tycker om den här bloggen och jag tycker om att skriva i den men eftersom att jag inte har så mycket att skriva nu när livet står så stilla och därmed inspirationen också så tänkte jag bara göra en sån här gammal hederlig lista på några dagar och några ämnen. Bloggen behöver ju inte stå still bara för att allting annat gör det.
Första ämnet handlar om bästa tjejkompisen. Kan inte välja en!


Ella är en fantastisk människa, sådär jävulskt bra som man önskar att man själv var. Stabil, klok och bra på många saker, kan nog få vem som helst att le och som man så himla innerligt vill ska ha det allra bästa i livet. Ella är så himla jordnära och modig, en riktig inspirationskälla. Åh, alla härliga dagar i backen och på Returcentrum är ovärdeliga.

Linnéa är så himla rolig och bra. Vi har varit vänner länge nu och många av de roligaste stunderna i mitt liv har jag delat med Linnéa, har så himla många minnen som jag skrattar åt fortfarande. Jag är så himla glad för alla stunder vi delat, och jag ser fram emot alla stunder som kommer att komma. Du är så himla fin och jag undrar om det finns någon i denna stora värld som inte tycker om dig. Det är nog omöjligt.

Astrid har alltid ställt upp och tröstat nästan alla när de varit ledsna, varit stark i motgångar men det som förklarar Astrid mest är nog ändå att hon alltid vågat stå upp för sig själv och sina åsikter. Det var Astrid som lärde mig att man är bra som man är och i de allra flesta fallen jävligt bra. Astrid förändrade mig och hela mitt liv den där dagen i sexan när vi gick ut ur gympasalen tillsammans och pratade om The O.C. Är så himla tacksam för att ha dig i mitt liv, du är en sån sjukt bra människa.

Isabell var fan min räddning på gymnasiet och jag vet verkligen inte var jag skulle varit om inte hon hade gått i min klass. Jag är så himla glad över att jag träffade henne och det är egentligen rätt sjukt hur vi har funnit varandra. Det känns som att vi klickar på alla nivåer som finns och jag har haft så himla roligt med henne, alla knäppa pluggkvällar och raster på skolan och andra infall. Kommer aldrig glömma dig eller många av sakerna vi gjort tillsammans.

Det är okej att vara svag ibland, det är okej att må skit, be om hjälp och vara på botten ett tag. För så gör vi människor. Jag kommer ta emot er när ni faller och jag kommer dela eran glädje när ni ler igen. Sen när ni når toppen kommer jag dela den glädjen mer er också. Även om jag står längst ned och tittar upp. Ni förtjänar att vara på toppen och ha det allra bästa och jag tror verkligen att ni kan ta er dit. Om det är vad ni vill.






Kommentarer
Postat av: Linnéa

mengud så fin du är!! det här lyfte mitt humör tusen steg uppåt. jag älskar dig bästa vännen!!!!

2012-01-11 @ 23:14:20
URL: http://linneagrannas.blogg.se/
Postat av: Astrid

Du är bäst!!! Love u loads! <3

2012-01-11 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0