Jan. 27, 2011 - om du kunde le, verkligen le



Så pratar folk om deras världar som snurrar
Men för mig känns det som att hela universum har stannat
Och magin har försvunnit för länge sen

Herregud
Vi förlorar
Det är klart att vi förlorar

Tiden går sakta för den som bara väntar
På att någons andetag ska ta slut
På att någon får frid

Jag har hatat större och mer än det här
Och det gör mig hemsk, jag vet
Men jag hatar mig för att jag inte ringt
Jag hatar mig för att jag blivit rastlös och rädd
Jag hatar sjukdomen som tar dig ifrån mig

Herregud
Vi förlorar
Det är klart att vi förlorar

Och jag är på mark jag inte känner igen
Kan inte ljuga, det kan jag aldrig
Men om jag kunde hade jag sagt
Att jag inte önskar att det vore över

Herregud
Vi förlorar
Det är klart att vi förlorar

Och genom fåglarnas plats
Ber jag mamma ge dej en kram från mej
Jag vill inte mer nu
För jag vet att slutet är nära nu
Så slå sönder alla klockor som tickar

Jag saknar dig redan
Och jag hatar att förlora




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0