Ensam är inte stark


Linnéa. Hon är en sådan jag inte kan beskriva med ord. Hon är liksom.. Allt. Allt som är bra, är Linnéa. Inte en sekund med Linnéa känns som slösad tid och jag kommer alltid vara glad för att jag får vara en del av hennes liv.

Någon gång önskar jag att jag fick vara lite mer som Linnéa. För hon har en förmåga att göra en glad, när som helst och de stunder när man är ledsen finns hon där och lyssnar och förstår.
För hon förstår verkligen, det gör hon. Hon är en av de skönaste människorna jag vet! Linnéa har så nära till skratt, och när man är med henne mår man bra. Jag kommer aldrig att vilja vara utan dig Linnéa, och det vet jag att du vet.






Ella. Alla borde ha en Ella. Ella är nästan alltid glad. Hon är en jävligt klok människa, som kanske inte är jätteallmänbildad (förlåt ella, haha) men hon är klok på många andra sätt. Hon har sunt förnuft och vet hur hon vill bli behandlad av andra och jag tror att Ella vet hennes värde. Och det värdet, ska jag säga er, är mer än vad jag med ord kan beskriva eller någonsin visa i handlingar. Jag är så glad att jag har Ella i mitt liv, det vet hon, och det hoppas jag hon aldrig glömmer. För jag kommer aldrig glömma dig Ella, men så kommer det aldrig finnas någon risk för det. För jag kommer finnas vid din sida genom livet, om du vill. Och jag vill att du finns vid min sida, det vill jag verkligen.



Tillsammans, hörni, ska vi nå vad vi än söker. En utomlandsresa, ett boende i en större stad än det här, det liv vi alltid velat ha. Eller bara frid i våra tonårshjärtan.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh gud vad glad jag blev av det här. finns ingen som kan göra mig så glad som du, vad som än har hänt mår jag fan alltid bra när jag är med dig. du är min finaste vän, en vän jag vill ha för livet vilket jag absolut tror att vi kommer vara också.

jag älskar dig verkligen, världens bästa människa!!

2010-12-10 @ 13:30:18
URL: http://linneagrannas.blogg.se/
Postat av: Astrid

kan inte låta bli att känna mig mobbad!

2010-12-23 @ 23:38:45
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0