Ella & Olivia -

svar på kommentar + tävling

Alexander om RETTE:
Varför har hon dragspelet uppochner?



DET DU Alexander ska jag svara på. Jag satt där på rette som Ella så fint döpt det till och tänkte ba, "hmmm, vafan palla ha den rätt väg. Palla va som alla andra." SÅ då vände jag på det och hade det upp och ner i stället, kändes så skönt att vara lite alternativ :) :) :)




Hittade just den där bilden också, gick i 7an när den togs, 3 månader innan 8an. BORDE MAN INTE VETA HUR MAN KLÄR SIG NÄR MAN GÅR I 7AN?????? Mamma, varför släppte du ut mig sådär?

Vad är egentligen värst med klädseln?:
  • Att jag har på mig världshistoriens fulaste jeansshorts (kanske inte syns på bilden riktigt hur fula de är, men tro mig.....)
  • Att jag har dragit på mig ett par tights under dem? Tycker inte riktigt att de passar till de där shortsen, det blir bara... fel.....
  • Att jag har gråa sockar under tightsen, SOM SYNS?
  • Eller är det de där fantastiska skorna, som går under namnet crocs...........?
  • Eller är det kanske kombinationen av allting tillsammans???


RÖSTA PEOPLE. Rätt svar (jag har redan valt ut vad som är värst) vinner en cocoa creme i cafeterian eller 5 kronor till att köpa något i skolcafeterian på andra skolor (på min skola är cocoa creme typ det godaste!!!)



/ollibolli

Kommentarer
Postat av: BBBBBB

Crocsen! xD som jag fint skrikit ut till alla som bar dom på gröna lund.

2010-11-24 @ 19:17:09
Postat av: Astrid

Synd att någon redan svarat rätt, jag ville ju vinna......

2010-11-24 @ 20:21:55
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Alexander igen

Synd Olivia!

Kul att du försöker försvara dig men du gör fler konstiga saker på bilden.

Tillexempel så spelar du ett C9add-ackord med din vänsterhand vilket låter skitdåligt på dragspel.

Jag kan iallafall inte tänka mig "en väldigt nöjd 82 årig olivia i ens lilla stuga som spelar fantastisk dragspelsmusik."

2010-11-24 @ 22:47:33
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0