Ella & Olivia -

RETTE

För några veckor sedan var vi på returcentrum (såklart)


Olivia hittade denna skönhet, tänkte i och med att ränderna går längst med kroppen så ser man ju smalare ut, så då kan man ju ha dunjacka och se JÄTTESMAL ut. perfekt.


Också hittade vi guldet:

SER NI VILKET HÄFTIGT INSTRUMEN??  Hela affären hörde våra otroliga musikalsika toner. Tänk er bara om sisådär 75 år: En gungstol, ett dragspel och en väldigt nöjd 82 årig olivia i ens lilla stuga som spelar fantastisk dragspelsmusik.



Här är min kompis Alexander som spelar dragspel, JAG VILL OCKSÅ KUNNA SPELA!!!!!!!

/ela

ps. på fredag åker jag till Tärna:D

Kommentarer
Postat av: Alexander

Varför har hon dragspelet uppochner?

2010-11-24 @ 08:38:46
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/
Postat av: pandasoppa

så jävla öststat med dragspel

2010-11-24 @ 13:31:00
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: jag undrar.

vars ligger detta returcentrum?

2010-11-26 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0