Ella & Olivia -

Gästbloggning av Stina Kalén

Long time no gästbloggning. Jag har helt enkelt varit fullt upptagen med det mediauppbåd som jag lockat till mig efter mina senaste gästinlägg. Men nu har jag en liten paus mellan autografskrivandet och det ständiga radiomedverkandet och vad lägger jag inte min fritid på om inte att gästblogga här! Kul för mig och kul för er. Mest för er.

Detta kommer inte bli ett långt inlägg, ganska kort, även för att vara mig.
Jag har bara en stilla undran.



Ella, Oliva eller en inhyrd asiat; vem det än är som är ansvarig för annonserandet på denna blogg gör den ett bra jobb. Lös hår. Ett riktigt bra jobb. Störst urval av löshår på nätet.


Juste, skulle få in att jag lyssnade på Bob Hund också. Jag lyssnar på Bob Hund just nu. Kastar bara ut det sådär nocharlant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0