Ella & Olivia -

pratar som alla andra... om julen

Ellas jul var mycket bra. Vi fick besök av våra vänner på kvällen och spelade spel enda in på sena natten, åt god mat och skrattade gott. För precis ett år sedan spenderade vi våran jul tillsammans med samma vänner fast på andra sidan jordklotet I COSTA RICA. Därför vill jag bjuda på fina bilder från det:


jajemen, här är vi, hela gänget! svårt att förstå hur coola alla var i våra ryggsäckar. Vi var 10 st som reste runt i 3 veckor, samma männiksor var vi på julen i år!
Bilden är när vi går över gränsen till Nicaragua, där även jag hittade min dröm kille, Fernando (LÄS HÄR)


inne på ett fik. hihi


Stina och Jag, yeah övanför en VULKAN!! amazing
(sekunden efter denna bild togs blåste min klänning upp så hela min stjärt syntes.. )


Stina Jag och Simon.
Den bästa julklappen har jag inte fått än, men den får jag av Simon när han kommer hem från Bali, dit ska han för att försöka bli lika bra som jag är på att surfa. HEHEHEH

snart kommer mina kusiner hit, jag gillar annandag jul, den är mysig.

/ella♥fernando

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0