Ella & Olivia -

Fernando

Hola! (kan flytande spanska)
som jag hoppas att alla kommer ihåg så tillbringade jag hela jullovet i COSTA RICA! Vi for även en sväng till Nicaragua där jag träffade min nuvarande man. När hela min familj+en till familj satt och åt sneakade han fran ett kärleksbrev till mig, lyckligaste dagen i mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

han är ungefär lika bra på engelska som jag, "send me you answer yes or not" :-)

men jag kan faktiskt förstå att han tyckte jag var snygg, kolla bara på denna läckerbit:

you like???

Nu har vi 13 små underbara barn tillsammans.

(jag är seriöst bra på paint)

Pözz från mig och Fernando <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: lachnii

hahahahahha!! fan vad jag älskar det där brevet alltså, klockrent!

2009-04-27 @ 19:38:06
Postat av: Astrid

Åh, ni är så fina tillsammans.

ÄKTA kärlek om ngt!

2009-04-27 @ 20:28:11
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: ANNA

de är klarblå himmel och solen skiner.. dock regnar de. så vädret suger hihi.



HAAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

2009-04-29 @ 07:53:39
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0