Ella & Olivia -

hejkalen.blogg.se säger HEJ

Eftersom ni fortfarande kollar in här så bjuder jag på ett skypsamtal med mor och far. (eftersom det är det ni suktar efter)
 
Ella: När ni kommer och hälsar på mig i helgen, kan ni laga riktig hemmagjort mat till oss då?
Pappa: Ja absolut, vad vill ni ha?
Malin: Åh, jag vill ha kött, varför är du vegetarian Ella... 
Pappa: ..Men vi kan laga något med kött, Ella kan bara peta bort det.
 
Pappa: Ja vi gör en rejäl köttgryta.
Mamma: också köper vi grönskaker till dig Ella.
 
TACK FÖRÄLDRAR. så himla lätt och gott att "peta bort" köttet från en köttgryta.....
Annars är livet bra, rullar på.
 
 
 
Även i Annecy håller ungdomarna på med nollning, vi fick hjälpa till lite. Vi gör faktiskt ibland lite vettiga saker också (alltså den nedersta bilden)
 
 
 
/hejkalen.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Fin blogg! Hur mår du idag? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-03 @ 21:44:12
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0