Ella & Olivia -

jag fyllde år, i stockholm också

Fick ett grattismeddelande av en kompis:
Grattis Ella! Jag var med om något riktigt spännande på pendeltåget idag. Det var en kille som satt bakom mig med sin vän och pratade om tågmodeller. Sen kom han in på vännäs och sa även att han kände Ella i Vännäsby. Kändes lite konstigt, men hur många Ella kan det finnas i Vännäsby? Han var typ i din ålder, rödhårig och glasögon, hade en ljusblå fjällräven jacka och kan sjukt mycket om tåg. Känner du nån sån kille som va i Stockholm nu?? :S

/ELLA

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som alex! förutom rödhårig-grejen

2012-05-12 @ 17:56:27
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Alexander

Klart att det var jag! På pendeln från Huddinge. Jag har rött/lila hår ifall du inte har märkt det, Jessica.

2012-05-13 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0