Ella & Olivia -

Om tre veckor lämnar jag landet.

Känner att jag måste dela med mig av mina bilder och äventyr denna sommar eftersom jag inte vet hur länge det dröjer innan jag får träffa alla mina fina vänner och sveriges skogar igen.  
 
 
Lagade mat med grabbar och Filippa. Vi konstaterade rätt snabbt att kvinnor hör inte till köket. 
 
 
En ledig dag och jag tvingar med mig folk till Bettnäs för att spela beachvollyboll och göra gymnastiska övningar. Kände mig otroligt ovig. 
 
Hängde med den nyblivna 20 åringen. Alla kom in på Rex utom jag :( 
 
Drog till taket med Matilda istället, vilket jag tror var så mycket bättre!!!!!
 
Är ute och springer i den svenska skogen (alltså min bakgård). Eljuspåret är som en blomsteräng. 
 
/Ella (och såklart Olivia)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0