Ella & Olivia -

En liten återblick bara.

Mina nyårslöften förra året var: Körkort, Vara snygg, Ha kul. (skrev om det här)  - Tycker jag har lyckats rätt bra!
Kortet kirrat.
Här lyckades jag Ha kul och Vara Snygg :P :P
Årets mål:
- Sluta snurra mitt hår
- Ta studenten, och inte lite heller.
- Åka till Frankrike och lära mig franska flytande
- Ligga med en fransman
- Få bra betyg
- Åka mycket skidor
- Sluta sitta och döklicka på datorn - GÖR NÅGOT VETTIGT ISTÄLLET
- Skaffa armmuskler
- Skaffa bra hållning
- Jobba så mycket som möjligt och spara pengar
ELLA

Kommentarer
Postat av: filippa

nummer 1 2 3 och fyra ska jag hjälpa dig med!!!

2012-01-15 @ 19:50:09
URL: http://annerif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0