Ella & Olivia -

de här med dåliga skämt

tjena hoppas ni hade en skön nyår, det hade jag. va så jävla skoj! bilder dyker väl upp sen när jag fått tag i några.

men en sak jag inte fattar???? alla säger ju gott nytt år, det gör man ju. men varför säger man grått nytt hår??? det är ju verkligen ett tråkigt skämt hahaha. tycker jag iallafall.

påminner mig om astrids inlägg på hennes blogg som jag inte kan hitta just nu men hon beskrev iallafall att när hennes släkt träffas och det bjuds på fika skämtar man ibland till det genom att säga t.ex.:"nämen har du varit vaken hela natten och bakat allt det här?????"

så inte kul!!!!!!!!



här är iallafall en bild från igår som jag tog från Ellens fina blogg!!


/ollibollizolli

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahaha, vem säger grått nytt hår????

2012-01-02 @ 01:54:47
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0