Ella & Olivia -

har hittat mitt livskall

tjenna.
idag var jag och typ resten av västerbottens 3or på universitetet. alltså JAG HAR HITTAT MITT KALL. senaste tiden har jag tänkt att "humm kanske ska bli sjukgymnast?" sen började jag tänka att det måste ju finnas ett yrke som jag skulle vara sjukt bra på och kunna tjäna mycket pengar på. så jag började tänka att jag kanske borde fara till hollywood??? slå igenom?? men det är ju inte så stor chans att jag skulle kunna göra det. är liksom inte så bra på nåt som känns "hollywood"???
.
men jag ska bli politiker. eller, jag vill iallafall jobba inom typ EU, eller FN. Eller inom någon bra "organisation", typ UNICEF. göra nåt betydelsefullt, och nåt som inte alla andra gör.
.
jag tror att jag har hittat rätt utbildning!! (hoppas jag inte ångrar mig) OCH så vill jag plugga någon termin i england på det, åh england. wii
.
förövrigt en skitrolig dag. hängde med ella (<3) och isabell (<3) hela dagen. länsade typ godisskålarna som fanns överallt, skämde ut mig, lyssnade på intressanta föreläsningar och så vidare.+ ATT JAG FICK MASSA PRESENTER! typ allt som ella fick. och lite till ;););)
hahahhaa alltså dom här skorna skrattar jag åt varje gång jag ser. så bjutiful, ~bAlEn~????
.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Astrid

då kan du bo hos mig i England hihihihi

2012-02-02 @ 11:28:55
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0