Ella & Olivia -

Mår ändå inge bättre av att äta den där satans frukosten

Folk säger ju alltid hur viktigt frukost är och jag har ignorerat detta väldigt länge, men i morse skulle jag faktiskt äta frukost.

5 i åtta sätter jag mig vid matbordet och äter två mackor. Det var gott som fan men jag var tvungen att skynda mig för att hinna med bussen. 5 över åtta stod jag och väntade på bussen... och väntade..... och väntade...... Började inse att jag, tack vare frukosten, hade missat alla 3 bussar som går. Så där stod jag och väntade på en buss som aldrig kom med smaken av mackor i käften. Bestämde mig för att cykla (revolutionerande tanke för att vara mig) men vad händer i typ samma sekund som jag bestämt mig för att cykla???? JO DET BÖRJAR REGNA......................


Ser jävligt less ut på den här bilden så tyckte att det passade.....


*PeACe aNd LoVe*

/olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0