Ella & Olivia -

Lördagskul

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, inte alltid med oftast, brukar bli less på folk som kommer sent.

HAR DU BRA KONDITION:
Allt är relativt men i jämförelse med mina vänner så ja :)
Guldskorna <3

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Igår hemma hos Matilda tror jag.

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Mycket bra, har precis blivit sambo!!

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Tråkigt svart men försöker mig på färger nu.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
eeh... finns undantag.

Detta är inte ett undantag.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Det var längesedan......... det är tråkigt att säga när jag kollade på O.C men utanför film var det nog hahah när jag trodde att jag skulle arbeta och for till arbetet också hade jag fattat fel och fick fara hem. Var jättetrött, hungrig och det spöregnade. Ringde mamma och grät lite.

 

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Ne


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Verkligen, firade Matilda med klassen + andra brudar + Einar och gick ut och dansade. Lyckades till och med få två öl.

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te eller Proviva<33333333

 

KAN DU LAGA MAT:
Som en gud, se och njut:

mummmmmmmms

Kanske inte min mest lyckade pannkaka....

ÄR DU NYTTIG:
Jovars, försöker väl bara äta sött på helgerna, men när det är helg då jävlar. 

ÄR DU BLYG:
Njaaaaaaaa det kan jag väl inte påstå.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Klockan 8, det är ju lördag!!!!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Halo Reach 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Mario Party!!!!!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
ööööh, beror helt på hur dagen spenderats, men inte överdrivet mycket.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
nja, lite. 

JAG SOVER:
bäst när jag och Kristoffer ska kolla på film. 

VAD SA DU SENAST?
- mata mig med choklad. 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
yes, Peace and Love och Trästock.

Peace and Love

Trästockkkkkk


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Kanske..... olivia eller stina eller brukar mest typ ringa min kudde och säng och hänga där ett tag.

 

HAR DU SNYGGA SKOR:

Ja + Convers. 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Jag är vaken!

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja!!

 

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, kisse

Kisse och fisk!!!!!!!!



HAR DU KÖRKORT:
GIVET

 

ÄR DU ENSAM NU:
Ne, min sambo, Kristoffer sitter bredvid. hahahah sambo.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att jag och Kristoffer bor ensamma i en jättefin lägenhet på Teg och ska leva stadsliv i två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0