Ella & Olivia -

kan ni fatta att jag ska KÖPA en kalender????????

En sak som jag skulle ha väldigt svårt att klara mig utan är min kalender. Min kalender är hemmagjort och jättejättefin.
Det var Stina som började göra den och jag har fyllt på med dagar.
-
-
Här är vecka 39 (det kan ni se där det står "vecka" HIHIH).
Viktig skit: KÖPA FLYGBILJETT TILL FRANKRIKE!!
Alla linjer är gjorde med kärlek och med TVÅ olika pennor.
-
-
-
Sen fick jag jätteont i handen av att skriva vecka, månad och år på varenda jävla sida så jag gjorde det lite mer rationellt, 16 dagar på ett uppslag istället för 7. PERFEKT.
Tyvärr räcker denna kalender bara till nyår......... :(:(:( och min träningsverk i handen efter detta har än inte släppt så nästa inköp blir nog en KÖPT kalender, hör och häpna.
Jag suktar efter Nanna Johanssons kalender tror den kan vara jätterolig för hennes blogg äger: KLICKA
/ELLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0