Ella & Olivia -

tjobre hahahha cooool rubrik

TJA.

Igår kväll fick jag min högsta önskan uppfylld tack vare Isabell och hennes companion. JAG FICK GÅ PÅ BIO!!!!!!!!!!!!! Alltså, min lycka var fulländad redan på bussen dit typ och till och med reklamen njöt jag av.

I fredags var jag på krogn och det var inte kul, kanske för att jag var typ nykter????? Tragisk sanning. Höll mig iallafall borta från vimmelbildsfotografen i fredags, kände att det var lika bra med tanke på bilden från five..... Det är nog den fulaste bilden ever på mig, och den har hela facebook sett :)::):)::):):):


fyfan vilket vider jag är, dock jävligt kul att jag absolut inte känner dom andra på bilden som faktiskt blev fina, så kul om dom vill spara den här bilden och så är jag där och förstör hahaha


här är en bra vimmelbid, sötisar

/olvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0