Ella & Olivia -

MEDAN OLIVIA ÄR PÅ KRETA

Jag och Stina fick fint besök från Hemavan hela helgen. Vi passade på att ta en liten stadscykling i storsdan
Hej Linnea!!!!!!!!!!!!!
-
Drog på stadens öppna second handaffärer och fyndade billigt skräp.
(Stinas färdmedel till höger btw.)
-
Vi cyklade rätt in i en flock fåglar:
STORA SOM HUS
-
RödaKorsetpåsen peppade mig att köra på de jävlarna.
-
Sedan drog vi till Stinas lägenhet som har ett gal1 te förråd med tanke på att bara en normalvuxen kvinna i lägenheten dricker te.
-
Sen cyklade jag och Linnea hem till Vännäsby för att bli ompysslade av mina päron, det ägde.
/ELLA

Kommentarer
Postat av: Linnea

helgen var grym. Tack för sällskapet!

2011-10-11 @ 17:38:03
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0