Ella & Olivia -

från och med nu

Tja. Igår beslutatde jag mig för att bli fräsch. Eller i alla fall inte alltid klä mig function before fashion och kanske börja sminka mig lite. kanske. Så jag drog till frisören och tog beslutet klipp bort det nötta och jag ska ALDRIG MER SNURRA MITT HÅR  och ev BÖRJA VÅRDA DET.
snurrar snurrar snurrar och drar och sliter håret så det går av och blir fult och slitet. Fast nu är istället håret typ lika kort som det där......
-
detta är mina längsta hårstrån........... det ser ut som att jag har en lite tanthjälm på mig. vill ha längre hår. Också vill jag snurra.
/ELLA

Kommentarer
Postat av: Jessica

du är så bra. tycker om dig mycket. ville bara säga det.

2011-10-26 @ 20:33:28
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0