Ella & Olivia -

en tanke. eller nåra egentligen

tja people! jag ligger här i filiphs säng och har precis fixat det sista inför KRETA(!!!!!!!) medans många andra är ute och dansar. men nä, jag kände inte för mange makers????? fjortisgruppen som blev en jättehit, jippi......ta dit vernonica maggio igen eller nån.. aja! hoppas ni har de kul ;);););)


aja!
satt och tänkte på skolan (som jag hatar mer än allt typ???), fyfan kan inte fatta att jag gått i skolan i 11, snart 12 år. fast hälften tyckte man typ var kul, men det var den ju också. nu är jag verkligen obotligt jävla less på skolan och att ta studenten........... känns som en evighet kvar....... kommer sakna nåra fina människor, men man håller väl kontakten med de man vill hålla kontakten med. kommer fan sakna skollunchen också


jajaja. hejdå

vafan hittar inte en bild från ekonomin, så tar den här på jag och calle. men det ser ni ju att det är


tjena mannen

Kommentarer
Postat av: anonym pro

maggio var där nyligen ju... old_tjej_efter_världen

2011-10-08 @ 03:15:32
Postat av: Ann-Sofie

Hej Ella! Hahaha fan vad roligt att någon mer lider av samma problem (eller roligt och roligt, men du fattar).



Tyvärr måste jag meddela att jag ännu inte kommit på ett sätt att sluta. Helt sjukt! Blir väl till att skaffa peruk tillslut (eller haka på trenden med kort?!:O), för nu snurrar jag mer än någonsin!



2011-10-09 @ 12:14:50
URL: http://annsofiebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0