Ella & Olivia -

det eviga problemet: KLÄDER.....................

olivia här!!
har packat inför vindeln eftersom att mina kommande 5 dagar ska spenderas där som sagt.... upptäckte till min förskräckelse att mina två bästa jeans är smutsiga och luktar typ skit (ja inte bokstavligt talat då) MEN oj, då blev jag glad, för jag hittade ett par byxor som jag hade när jag var i Grekland. drog mig till minnes att sist jag såg dom var dom nedkletade med tuggummi (jag undrar hur fan det gick till????)  och trodde typ att det skulle ha gått bort i tvätten? tydligen en jävligt dum tanke för det var fortfarande kvar....... gjorde en nödlösning och målade över de vita fläckarna som man lugnt kunde ta för att vara sagge istället för tuggummi vidrigt nog, men vafan händer???? fläckarna förvandlas till ORANGA istället??? vad är värst, vita fläckar eller oranga? känns ju sådär att jag hade tänkt sälja dom där NYINKÖPTA byxorna men nu går ju inte det....

nu är det jag som kallas för fläcken.....
en bild som inte har med nått att göra men det är ju som ni ser jag och fille på stureplansfesten för ett helt jävla halvår sen! galet så tiden går

Kommentarer
Postat av: Astrid

GUUU VA NI E SÖTA falsettröst

2011-11-07 @ 22:13:17
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0