Ella & Olivia -

mitt pa 100 går framåt

Hahaha, börjar tro att jag tar mitt projektarbete för seriöst???? Har spenderat 1000kronor ikväll för jag ska börja gå på core och spinning (som jag för övrigt HATAR) men jag vägrar tro att jag inte kommer palla.

Insåg nyss när satt och skrev matdagboken för den här gågna veckan nu innan jag börjat med alltihopa (skriver ned det för att jag ska kunna jämföra de olika matvanorna jag kommer att ha) att min kost inte låter så jävla bra haha.

Fredagen såg ut såhär:

Lunch: 3 potatisbullar.

Mellanmål: En dubbel Twix och 2 mandariner.

Middag: 2 grillkorvar, pommes frites, ketchup. Ett glas läsk.

Alkoholintag: 25 centiliter sprit (40%) utblandad med Fanta Lemon. 3 glas vatten på krogen.

 

Hahaha först gospritn och sen tre glas vatten på krogen........Trevligt också att lördagens kost bestod av bakismat.... kommer skämmas när jag ska lämna in det här till lärarn......ber typ till gud att han inte lämnar det till en idrottslärare bara.

tjockisen ska börja träna, revolutionerande.

 

hejdå


Kommentarer
Postat av: ella

hahaha love it. Säg till om du vill ha hjälp!

2011-11-13 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0