Ella & Olivia -

grattis mamma

TJA kompisar!  Idag är det ju morsdag så igår tänkte jag och fille att vi skulle överraska våra kära mödrar med ett passande morsdagskort. Mitt blev fan asfint



Kolla vi gick ut på jakt efter växter för att göra det så fint som möjligt. Tog bara bild på mitt men tror att bådas är mycket uppskattade.




Hahah en rolig bild på min madre, *fjÅrTIz*. 4 år gammal bild btw.

Värt att nämnas: Städade mitt rum idag!!!! Idag när jag äntligen skulle dammsuga upp glassplitter, popcorn, chips, damm, en geting och annat som samlats på golvet så pajade dammsugarn. KUL. Så jävla ironiskt, så jag fick krypa omkring på golvet med en jävla liten sop. Aja rent blev det iallafall så nu kan ingen klaga längre!!!!!!!!!!!! YEAH

/ollvannn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0