Ella & Olivia -

önskelista tills jag fyller 18 (44 dagar kvar)


1. en fucking hundvalp. den ska heta effy och se ut såhär



2. pengar , gärna i tiotusen-sedlar eller något annat ruttit (hahah ruttit, älskar de ordet)

3. en tatuering wooho


4. en bil hahah
5. en plattång, vilken som helst så länge den gör vad jag vill!!!!!

6. den här vill jag ha av min syster:


SEEN tar det stopp, men välkomnar i princip vad som helst.. förutom typ brevbomber men det är väl ganska underförstått.  TACK PÅ FÖRHAND IALLAFALL hahhah



ps
Uppdateringen här suger ju djuriskt mycket menne... Ella å jag stojar runt och har kul, men har ju såklart inga bilder på något jag gör  som vanligt. Tänk er cider, folk, igår student och glada munnar, då har ni väl något liknande.

/olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0