Ella & Olivia -

vännäsdagarna

GUUD vännäsdagarna har det varit nu i helgen och som inföding har man självklart deltagit och varit en av de 60000 besökare de får varje år tydligen... (hur fan i helvete kan de va så många???)


Va på grabbmiddag igår, bara jag och astrid som bidrog med lite östrogen. Enda bilden jag har därifrån:


Kan btw tillägga att jag och astrid som är fattigmansduon åt fucking ravioli på den där middagen. De andra åt lyx medans vi satt där med 18kronorsravioli som såg ut som spya. Kuuuuuuul...


Sen iaf for vi därifrån och ja massa skit ingen bryr sig om, bild från det:

GLAD FÖR ATT FÅ VARA I VÄNNÄS

Sådärja , inga fler bilder för allmänheten...

Vet fan inte ens om det var kul i helgen, men var helt ok. KUNG att träffa kompizar från söder igen men det spårade en deeeel igår vilket sög dase. Då äre skönt att vakna upp med folk man tycker asmycket om. Inte riktigt lika skoj när man vaknar och inser att man har rivsår på benen, armarna och hål i både byxor och skor... Så nu äre väl bara att visa sina skills med nål och tråd då, kommer väl gå lika dåligt som vanligt :) :) :)


/ollli

Kommentarer
Postat av: elli

jag kan hjälpa dig att sy Olivia!!

2011-07-10 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0