Ella & Olivia -

rolig dag som sagt..................

Vad gör dig glad? när andra är gla

Vad är ditt bästa minne? Orkar inte dra upp sånt som hände för länge sen utan tar något nyligt... En fest i april var sjuuuuuukligt rolig, jag och filiph blev tzm på facebook vilket var fint.. Peace 2011, ej att förglömma sjukt rolig vecka och dagen jag kom hem från peace träffade jag våran vovve Selma för första gången och det var underbart.

Nämn en låt som får dig att tänka tillbaka på livet: äta farfars bajs

Vad skulle du helst vilja just nu? Vara med någon rolig, ASTRID VARFÖR I HELVETE VAR DU TVUNGEN ATT FLYTTA FRÅN VÄNNÄSBY? ELLA VARFÖR MÅSTE DU JOBBA FRÅN 3-9 IDAG?????? LINNÉA KAN DU KOMMA HEM FRÅN SPANIEN SNART???? Eran vän behöver er :(:(:(

Vad gör dig irriterad? En grej jag är expert på och gjorde senast nu i helgen (bara expert på fyllan) är att bli svinsur på någon som inte gör vad jag tänker att jag vill att dom ska göra. Psycho, jag vet, och det leder aldrig till något bra har jag märkt. Borde ju sluta med det där hahaha

Vad är det värsta du har varit med om?
Dödsfall är ju aldrig kul

Är du en glad person?: Indeed

Vad är du rädd för? Åskan... Fick panik senast för några veckor sen en kväll när jag trodde jag hörde åskan. Tydligen var det bara Filiphs bror som spelade ett dataspel MEN DET LÄT PRECIS SOM ÅSKAN. Filiph sa till mig typ 1000 gånger att det var ett spel men jag hade lite svårt att få in det i skallen och spenderade rätt stor del av natten med att gömma mig under täcket och trycka en kudde över örat för att slippa hörat. HEJ OFFER?????

Anser du att du är modig? JA antagligen, så länge man inte pratar om åskan

Vad tänker du på just nu? att ett  skrovmål från blå huset hade suttit jävligt fint just nu

Vad vill du göra av ditt liv? Hoppa fallskärm

Har du en flick/pojkvän? Ja

Är du nöjd med det?: Nej. EEEEH SKOJA! Klart som fan jag är

Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, i förrgår senast

Vad fick du ut av dom här frågorna?
. Inte ett piss är precis lika uttråkad nu som när jag började svara






Rysningar av coldplay, kollakollkoallla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0