Ella & Olivia -

trästock 2011

tjena lovers, nu är vi hemma från trästock! det var kulkulkul men är som en jävla zombiej ust nu, *men blogGen fÖRe SöMn*. jag har som vanligt bara fotat ca 5 bilder med min mobil och dessa är bara när vi är vid tältet. sååå, här är jag och mina tältbuddies:


fattar inte, ella och astrid tycket att jag såg heeeelt störd ut när jag spärrade upp ögonen och log???? jag tycker jag blev fin


linnéa kom på kvällen till vårat tält och det ägde!!!

ella stoltserar med sitt körkort och linnéa delar lyckan!!


Ellen kom också förbi vårat lilla tvåmanstält där ett tag, Eveline var också där men hon fångade jag aldrig på bild, två jävla skitbra systrar!!

EEEh nu har jag slut på bilder.... Men hängde runt med massor av roliga folk, nån kanske ella har på bild i hennes kamera. we'll see

fyfan vad jag ska sova nu hejdå
/oli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0