Ella & Olivia -

detta inlägg skulle egentligen handla om min födelsedag men slutade med en sjukt konstig dröm




Hooooly fuck. 17 DAGAR KVAR! Tíll min 18årsdag såklart. Kan inte tiden gå snabbare, jag längtar såååååå mycket! Drömde inatt att jag tog mig in på sommardroskan med min mosters leg, min moster är över 50 år men detta var alltså ett leg från när hon var i min ålder. Tänkte aldrig på att det stod att hon är född -58 där... Sååå, det funkade inte, eller jag kom in via två kompisar som var vakter men väl inne blev jag jagad av en hund som åt alla blåbär jag försökte plocka.

Sjukt konstigt. Jag undrar vad den drömmen betyder, att jag kommer bli jagad på sommardroskan när jag ska dit 5e augusti??????


partyprissen :-) hahaha

/olli

Kommentarer
Postat av: Isa

Visst går nån av er/elr båda på liljaskolan? :)

plus grattis i förskott haha!! :D

2011-07-16 @ 01:36:24
URL: http://isu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0