Ella & Olivia -

är inte ett dugg avis på ella.... alls....

Idag har jag en endaste sak inplanerat: SOLA. Själv......... Ella flyr ju byn, Linnéa och Astrid är stadsbor och resten av mina goa vänner vettefan vad dom har för sig men inte är dom då på snickargatan 5.... Då återstår ju Filiph då..................... Hahahah nej skoja, Filiph ska kanske joina min solning och det skulle vara skojjj! Annars får jag väl deppsola i min ensamhet, fan vad pisstråkigt. (ja jag tycker synd om mej själv:))


Det lät som att Ella skulle ha en jättebra dag idag och hon lät taggad! Fast jag tror hon vill vara med hennes lilla kompanjon(läs: mig) hellre, kolla bara hur ledsen hon ser ut :


"JAG VIIIIIIILL INTE FÅ EN FET JÄVLA LÖN PÅ KONTOT, JAG VIIILLL INTE ÅKA BÅT MED MINA KOMPISAR, JAG VIIIILLL INTE BADA I HAVET OCH BLI BRUN SOM EN PEPPARKAKA, JAG VIIILL INTE ÄTA MASSA GODA SAKER (jag vill bara äta bajs), JAG VIIIILLL INTE, JAG VILL INTE JAG VILL INTE!!!!!"


Ella det är lugnt, du kan joina mig och min jävla tragik-solo-solning nån annan dag:))

/olivia

Kommentarer
Postat av: e

hahahahahah. Jag sitter för tillfället på jobbet och skrattar högt. (råkar ha lite tid över och rast)

2011-07-29 @ 13:04:07
Postat av: eellen

OLLI! VI HITTA PÅ NÅGE NÅN DAG:D

2011-07-30 @ 01:55:56
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0