Ella & Olivia -

ekonomi. vet inte hur många timmar i mitt liv jag ägnat åt att hata det



Jag har haft det typ skönaste lovet ever.Typ som de här låtarna. Men fan, nu börjar allvarligt. Skolan börjar om ca en vecka. Jag måste vrida tillbaks dygnet och lära mig allt om prissättning och lönsamhetsbedömning. Jag måste plugga.

Jag måste plugga. Jag måste plugga. Jag MÅSTE plugga. JAG MÅSTE PLUGGA.

Så. Var ba tvungen att skriva det några gånger, mest för att övertala mig själv. För om jag känner mig själv rätt så kommer jag veta att jag måste plugga ikväll, men förmodligen ändå låta böckerna ligga där de ligger.

Helvete vad jag hatar det, att känna att man måste plugga alltså. Helst när man vet att man pluggar för ett G. FÖR ETT G! Jag vill ju ha VG åtminstone. *pluGgIZ*! ÅH jag orkar inte skolan :( Vill dock ändå att den ska börja så jag får mitt sociala liv tillbaka. Har inte gjort asmycket på lovet om man säger så, hahah

Tumblr_ldpw0dse2c1qer2jfo1_500_large

HAHA. Sökte på "economy" på weheartit. Det där var första bilden som kom upp. Det ser ju ut som en jävligt rolig bild av ordet ekonomi, som faktiskt suger otroligt hårt. Typ det tråkigaste jag vet.

Det här är typ vad jag tänker på när jag hör ekonomi:

4965413009_9f3954258c_z_large
helt otroligt sant

Tumblr_kquwc5ibh41qzoaqio1_500_large
FU EKONOMI


////fortfarande skolless olli

Kommentarer
Postat av: Pontus

Du måste hjälpa mig med ekonomin... Jag kan ingenting :<

2011-01-07 @ 21:21:32
Postat av: amanda

Sv: mmmm frysen banan är sjukt gott, det ska jag göra ikväll <3

2011-01-08 @ 16:20:19
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: gile

hehe du har så rätt så !! fan, det är bara två dagar kvar, och gissa om jag har ens öppnat boken? nej:s det kommer inte gå bra helt enkelt! aja, ekonom i suger dick ;DD

2011-01-09 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0