Ella & Olivia -

BILDER FRÅN IDAG

HEJ! Vi var ju som sagt i stan idag och hängde upp umeå open affischer. Bilds:


Vi hängde en umeå open-affisch bredvid info för lägenheterna och någon lapp om årsmöte. KÄNNS INTE ALLS MALPLACERAT.


Ella: NÄMEN, café 69:an!
Olivia: Nääe, 76an står det ju.

69:an och sånt där är allt Ella tänker på


Så himla glada och taggade på livet!


Jag tog lite egobilder och Ella jobbade, en bra fördelning. (snygg frippa jag hade btw hhahaha)


Ella jobbar!!!!! Lön: 2dagars biljett på OPEN!


Jag tänkte inte så mycket när jag klädde på mej i morse för jag tyckte ju tydligen att converse var en bra idé....... Jag frös så innihelvete så vi gick in på länsstyrelsen för att värma oss och väl där fick jag en superidé: VANTE PÅ FOT OCH SKO PÅ DET.


Såg lite skadat ut med skorna på dock.. Jobbigt att gå var det också..


GLADA för att vara inne i värmen (på länsstyrelsen) Där hängde vi upp 3 affischer, på typ 2 meters area :)


AAAAH det var allt, ses och hörs! Nu ska jag äta popcorn och vara social.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0