Ella & Olivia -

Dansa är kul men jag föredrar inget annat :P:P

http://qltr.se/files/2011/02/umefolklogo.jpg

Vi åt på Subway som vi alltid gjort i alla år, fick absolut inte vara något annat till middag eftersom alla alltid äter på Subway under Umefolk. MAN FÅR INTE ÄNDRA PÅ TRADITIONER. Fast det visade sig att det bara var Amanda och Alexander som gjort det. Vi andra fem hade ingen röst, fast vår röst i hemlighet var att inte käka där. :P


Alla skulle sitta tillsammans!!!!!!!! Gärna på rad också, det var trångt och mysigt.


matbilder <3

Sen glömde jag min kamera i Emmas väska resten av kvällen:


Under denna tid som kameran var borta så dansade Anna sönder sina klackar, var på irländsworkshop och kroppen var som ett vandrande svettvattenfall.







/Ella

Undrar vad Olivia gör just nu... SOLAR? Jag ska i alla fall snart på kalas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

bästa traditionen!

2011-02-28 @ 10:18:53
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0