Ella & Olivia -

god jul /ella och olli

kolla våran nya fina design. astrid fixar och trixar. *skillz*

själv så skulle jag på stan idag för att hjälpa filiph med julklapparna. men vad händer???? jo jag kommer halvvägs till stan och så ringer filiph och undrar om jag tagit med hans börs som han glömde hos mig igår.. eeeeeh nej???? fuck. så det var bara att vända om... första gången i mitt liv jag börjat oroa mig för bensinkostnad hahah. dyr skit.......

annars så fick jag mvg i religion a idag!!!!!!!!!!! jag som aldrig får mvg. hahah och i religion???? jag kan inte ett piss om religion???  men det var ju skoj.  har köpt en iphone 4 också. heheh



lockade henne till att titta in i kameran och sitta still. hade tur när hon var stilla för resten av bilderna ser ut typ såhär:


vars fan skaru hund

nu har jag ett skoterprov att plugga till (hahah lol)
hörs
/o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0