Ella & Olivia -

tja ettor

Idag på schemat stod det inspark för ettorna, fast tvåorna fick också vara med.
Förtaggget inför MidgårdsOpen!
Första framträdandet stod Anna, Matilda, jag och Tove (liggandes på scenen för tillfället) för. En mycker vacker låt med ett mycket vackert skådespeleri till.
Poesi med den jävla druckna poeten Tim!
Limbotävling i en grönrandig body, anna matchade mig med en liknande i grått, otroligt snygga om jag får säga det själv. (förövrigt råkade jag faktiskt VINNA limbotävlingen. hihihi)
CUT CUT CUT. Något mer behövs inte sägas.
Slutligen det vi alla väntat på. LÄSERGALAXEN. Vilka män alltså.
UNDER TIDEN RESTEN STÄDADE............!!!!!
/ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0