Ella & Olivia -

hjelp mej at velja

Jag vet inte vilken kurs jag ska välja att läsa detta år ge mig råd, hjälp, tankar, åsikter:
Första alternativet är textil och mode vilket skulle vara jätteroligt men man måste vara jävligt kreativ hela tiden. Om jag väljer det har jag sovmorgon på onsdagar men går himla länge på måndagar. Jag hinner vara med på en franskalektion för roligtskull och lär mig sy. MEN TILL VILKEN NYTTA?
Jag kan ju faktiskt sy lite redan.
MEN, hade varit roligt att kunna sy bättre.
VS
Andra alternativet är Naturkunskap B. Detta kan jag ha lite bättre fördel att ha läst om jag vill söka in på universitetet senare. Jag tycker att det är fett intresant med naturkunskap och man blir galet smart. Nackdelen är att jag ej kan vara med på franskalektionerna + att det är garanterat mer plugg.
Jag gillar att förhoppningsvis bli smart
Jag passar i glasögon=man måste bära glasögon om man går Naturkunskap B.
Man ser dessutom mycket smartare UT i glasögon.
/Elllllllla
Ajuste, det tredje alternativet: Jag behöver inte gå något av dessa kurser för jag har redan läst mina poäng=jag skulle bli ledig på måndagar.

Kommentarer
Postat av: Astrid

ledig på måndagar?!?

2011-08-21 @ 22:36:28
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: olivia

hahah GÅ INGA KURSER ALLS antagligen :O

2011-08-21 @ 23:09:39
Postat av: linea

jag röstar på... NKB, roligare än nk A och ger ändå något. Men ledig på måndagar lät ju inte heller dumt ;)

2011-08-22 @ 10:44:46
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0