Ella & Olivia -

HJÄLP MIG SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLA

tjena kompisar!

nu går jag i valet och kvalet när det kommer till hårfärger! har nu levt med utväxt ett bra tag för jag vill ha min naturliga hårfärg eftersom att man slipper utväxter och färg och skit för sånt är ju faktiskt sjukt drygt....

men nu är jag så jävla less ändå. så, jag kan göra följande:
  • färga nederdelen av håret ljusbrunt så jag får en jämn nyans
  • färga håret ljusbrunt och sedan göra ljusa slingor i
  • färga det i denna uppfriskande färg:
http://blog.frisorska.se/wp-content/uploads/2008/09/lindex_grey.png

så jävla snyggt det är och vadå, man vet aldrig, tänk så skulle jag trivas asbra i det???? eventuellt kan man ju tona bara för att se vad man tycker.....???? eller så kan ju nån vara go och photoshopa en bild för sånt kan inte jag.

sista alternativet är att inte göra ett skit....

SÅ kan ni säga eran åsikt i en komentar skulle jag bli himla glad för eran hjälp!

tack på förhand
/olli

Kommentarer
Postat av: Astrid

go redhead

2011-08-22 @ 21:36:22
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är ju så sköna så det finns ju inte!

2011-08-23 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0