Ella & Olivia -

så farlig ser vi väl inte ut att vara....

Astrid och jag går på stan, påväg mot en lägenhet vid busstationen. Lite folk passerar oss och jag säger till Astrid att jag gärna skulle hälsa på alla som passerade oss idag varpå Astrid säger att jag inte borde göra det. Sedan ser jag en kille som håller på att gå om oss och jag säger HEJ!  Han tittar på oss väldigt förvånat och vi ler innan han tillslut säger hej tillbaka och börjar springa........... Han fortsätter springa..... Och springer.... Springer... Slutar aldrig springa och tillslut ser vi han inte längre.

Han springer säkert fortfarande


kolla jag skrattade typ sådär mycket



En bild på Astrid och jag, kanske inte så konstigt att han sprang...

hare fint allihopa och ett bra lov för det ska ja ha!!/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0