Ella & Olivia -

ibland äger en inbyggd webcamera.

det slog mig just när jag satt och kollade på gamla webcamerabilder att när vi skulle börja gymnasiet så skulle linnea, ella och astrid gå på midgård och jag lilja så var iallafall jag ganska orolig att vi skulle tappa kontakten. jag är så jävla glad att det inte har hänt och jag hoppas att det aldrig händer heller!

Nu kan ni få se några av dessa underbara webcamerabilder, hahaha



sjukt coola effekter.   || slumberparteyyyy


strålkastarlampan!     || cool ju


som sagt, coola effekter|| hahahahha


nåt hände?                ||olik sig som faaaan


/Olivia

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, jag dör

2010-09-22 @ 10:49:45
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0