Ella & Olivia -

planer

hästpojken är så jävla mycket sommar 2010!!!! de äger. ni måste lyssna. moneybrother äger också.

snart är det ju vinter, det ska bli kul för då har jag:


på mig finare kläder än vad jag har just för tillfället t.ex., jag ser ut som en jävla hösäck
på mig varmare kläder som typ dunjacka. skulel ju gärna ha det nu men det känns ju liiiite tidigt...
säsongskort i backen, det äger att va där. fast jag minns förra året då jag fick fara själv en gång, det var inte jättetaggat...

och så längtar jag tills sommarn, det ska bli kul för att:


+jag fyller 18 då

(gjorde bara det där "kollaget" för att det skulle bli lite fint här... ville att det skulle se spejsat ut, men jag kan ju inte photoshop...)

hmmm känns som att det kommer bli en dyr sommar.........


ungefär lika dyrt som att fota sig hos sandro, men i år slår syskonen berglunds på stort och ska ge bort fina foton som dessa i julklapp:

de där två skulle jag ge mina sista andetag till, jepp

/Olivia

Och rösta i våran mattävling, snela. ni var 64 läsare igår. 2 HAR RÖSTAT. hahaaha
<-länk till matinlägget hih.

Kommentarer
Postat av: ela

SNYGGA SYSKON

2010-09-28 @ 11:40:22
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0