Ella & Olivia -

man kan inte veta allt här i världen

Haha. Igår i bilen löd konversationen såhär, vi pratade om film:

Mamma: men Evelina, vill du se Cornelis med mig?
Evelina: vadå, vars då?
Jag: Evelina, cornelis är död.
Evelina: va? är han?


hahhahhahahaaaaaaaaaaaa. JA EVELINA DET ÄR HAN, SEN TYP 20 ÅR..........



en liten bild på cornet hih


/O L I V I A


PS, fick kommentar om att Å,Ä,Ö ser konstigt ut. Fattar inte varför, så  är det inte för oss, men har någon fler så så skicka en kommentar. Bloggen ser också bäst ut i mozilla firefox, i vanliga internet explorer ser det ut som att headern har "huggts av".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är inte konstiga för mig iaf.

Men jag ser nu att rubrikernna "URL" och "kommentar" har försvunnit här nere.

Och ni har fyra spalter och ni ska ha tre, haha, måste fixas.

2010-11-14 @ 16:55:50
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Jessica

va jätte fin design ni ha nu :):):)

2010-11-14 @ 22:42:20
Postat av: linnet

texten är fucked

2010-11-15 @ 08:54:42
Postat av: Emma Lisa

Texten är inte fucked. Jag har mozillo.

2010-11-15 @ 14:25:05
URL: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0