Ella & Olivia -

SÅ HIMLA MEGA LEDSEN.

Min müsli är slut. Den finns inte att köpa i affären längre. Mitt liv är slut. Finns inte på jorden längre.


Min underbara och fantastiska müsli är den kärleksfulla röda förpackningen. Denna bild är från 2009, sedan dess har jag varit en trogen konsument av müslin. HELT PLÖTSLIGT UTAN FÖRVARNING SÅ SLUTAR DE SÄLJA DEN. och nej jag kan inte äta någon annan müsli. Dessutom så måste alla familjemedlämmar ha varsin müsli, annars går inte världen ihop.

Ska müslistrejka nu och bara äta typ start, frostis, kalaspuffar och och andra äckliga flingor.

/ELlla

ps. att den har slutat säljas har nog inget med att den heter sommarmüsli...


Kommentarer
Postat av: pernilla

finns på konsum i vännäs ;) ;) ;)

2010-11-13 @ 17:10:57
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0