Ella & Olivia -

norrbotten

Olli drar till Gbg och jag kommer hem från Norrbotten, typiskt :(
det jag har hunnit med från söndag till tisdag är följande:

  • Var hos mina kusiner och bakade en morotskaka
  • Simmade med cyklop och simfötter
  • Var på älgjakt med morfar och Stina

Morfar sköt en kalv i söndags som hängde fint i deras ladugård.


Jag och den söta kalven!!!

  • Bakade hallongrottor med mormor och Stina
http://hedgehog.se/wp-content/uploads/2009/07/hallongrottor.jpg
HUR GODA SOM HELST.

  • Delade säng med Stina och Linnea

Delade säng med dessa... Annars hängde vi mest i köket och hade fotbad och softade.
  • Fajtades med Stina - Lyckades även att få fotmasage av Stina, hon trodde att hon skulle få tillbaka. MEN ICKET :D :D
  • Second hand kollade runt i Älvsbyn
  • Lärt mig pitemål!!! (hejna va ju got)
  • Åkte tåg hem

zöt.


zötare.

Är nu tillbaka i vby, är utvilad och fullproppad med mat, har fikat och fikat och ätit. Imorgon ska jag träna kommer bli soft.

ÄR TAGGAD PÅ LIVET. Livet äger, livet är det bästa vi har. Tänk om Linnea och Olivia hade varit hemma det skulle vara perfekt.

/Ela ela ela

Kommentarer
Postat av: linnissss

ååh vilka fina dubbisar vi har jobbat på! <3

2010-11-03 @ 01:00:50
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0