Ella & Olivia -

lite info yeeah

Jag älskar att skriva, det vet många. Jag skriver hela tiden, varje dag, sparar små citat i huvudet för att senare binda ihop det i en text och kommer ihåg känslofyllda ord som betyder någonting för mig just då och använder det ordet senare. Jag skriver mest dikter men också andra texter om allting som svävar i mitt huvud. Jag har sååå mycket jag vill skriva och visa men det känns ju som att det inte riktigt passar in på våran asroliga blogg (ahaahahha) så därför har jag gjort en egen. Har gjort det förut men har ångrat mig varje gång jag raderat den. Så då gjorde jag en ny för nån vecka sen. http://www.ellaolivia.blogg.se/olivia.

hörz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0