Ella & Olivia -

Jag gav visst sonettskrivandet ett försök ändå.

Sonetter suger. Jag vet inte ens hur man gör, tvekar mellan att göra som jag gör och rimma genom hela skiten. Jaja. Lär väl märka om det blir helt fel.. Eller ja, kanske inte. 

Vet ni förresten  att det typ inte finns något ord som rimmar på Kyla? Kyla.. Yla, ah okej, yla, det är väl ett ord då. Men annars, så typ inte. Kyla, dyla, myla, ryla, pyla, syla... Syla, fan, det är också ett ord.

Men okej, 2 ord som rimmar på kyla. TESTA SJÄLV det finns typ inga andra!


För kanske 2 år sen lyssnade jag på den här låten ganska mycket på youtube, den fanns inte på spotify då.



NU FINNS DEN PÅ SPOTIFY. Det äger, lyssnar på den hela tiden. Fast den har kanske funnits där ett tag, jag har bara inte kollat, men lyssna iallafall. I lööv it.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0