Ella & Olivia -

i will never leave you

När jag och Ella var på vårat hangplace, dvs returcentrum, för någon (några?) veckor sen såg jag en kakburk. Den var så otroligt fin, så vi gömde den i en rosa frysbox så ingen annan skulle kunna köpa den.


Den rosa frysboxen där, där fick den ligga. Tog kort så jag inte skulle glömma vars den var.  Vi tror btw att vi gjorde samma grej med ett par skor som Ella tyckte va fina, alltså gömde dem. Fast vi har glömt vars.....


Iförrgår skulle jag och pappa dit för att kolla på en grej och då köpte jag kakburken, pappa betalade för jag kämpar fortfarande med de där 30 kronorna...... Är så glad att den äntligen är min ♥

jaja nu bild på skönheten:


Framsidan, den är jättestor. Som ett a4-ark typ. MEN KOLLA SÅ JÄVLA FIN, aaaaaaaaaaaah.


också sidan, hihihih

Trodde inte man kunde bli såhär av en jävla kakburk...

Ska gå och vakta kakburken nu så ingen tar den, brb

/olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0